Paskelbta naujausia 2022 m. „European Consumer Payment Report“.

Skaitykite daugiau ›

Skolininkų aptarnavimas per visą kredito gyvavimo ciklą

Orientacija į skolininką, nuoseklūs procesai ir skaitmeniniai įrankiai - tai sudedamosios dalys, užtikrinančios gerą patirtį pagal Intrum etiško išieškojimo strategiją.

Intrum klientų aptarnavimo kelionė mūsų skolininkams yra kruopščiai sukalibruota, kad būtų užtikrintas efektyvumas ir geriausios rinkoje klientų aptarnavimo paslaugos.

Kad tai pasiektume, imamės šių žingsnių:

  1. Žinomumas - mums svarbus mūsų prekės ženklas ir reputacija, todėl stengiamės užtikrinti, kad mūsų ir mūsų klientų veikla būtų etiška.

  2. Pranešimai - galime automatizuoti pranešimus ir nurodymus dėl išieškojimo, pateikdami skolininkams nuorodas į įvairias mokėjimo galimybes ir taip pašalindami mokėjimų sunkumus.

     

  3. Komunikacija - užtikriname, kad prieiga prie informacijos būtų nuosekli ir paprasta, naudojame technologijas ir kvalifikuotus klientų aptarnavimo agentus, kad skolininkams galėtume pasiūlyti daugybę variantų patogiam bendravimui.

     

  4. Sprendimai - su visais skolininkais elgiamės sąžiningai ir pagarbiai, užtikrindami mokėjimo planų skaidrumą, išsamią informaciją apie asmens skolas ir sąžiningus procesus visuose kredito ciklo etapuose.

     

  5. Mokėjimai - siūlome daugybę mokėjimo galimybių, kad būtų pašalintos kliūtys, trukdančios išspręsti problemą.

     

  6. Grįžtamasis ryšys - siekiame gauti grįžtamąjį ryšį iš skolininkų ir, atsižvelgdami į jų atsakymus, sprendžiame individualias situacijas ir geriname visų skolininkų patirtį.