Intrum palieka Baltijos šalių rinkas. Aktiva finansinė grupė įgyja Baltijos šalių įmones 

Daugiau informacijos > 

Klientų pažeidžiamumas

Svarbu nustatyti pažeidžiamus klientus ir užtikrinti, kad su jais būtų elgiamasi tinkamai. Įmonėje Intrum žinome, kad psichinės ir fizinės sveikatos problemos klientus gali paveikti skirtingai.

Pažeidžiamumas gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, dėl kliento finansinės padėties, psichinės būklės ar fizinės sveikatos. Labai svarbu su kiekvienu asmeniu elgtis individualiai ir paslaugas pritaikyti prie jo poreikių. Klientas gali turėti psichikos ar fizinės sveikatos problemų, tačiau vis tiek gali priimti atitinkamus finansinius sprendimus.

Mūsų kultūros pagrindas - orientacija į klientą, todėl esame pasiryžę teikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą, taip pat aiškią ir glaustą informaciją, kad žmonės, susidūrę su sunkumais, galėtų drąsiai spręsti savo skolų problemas.

Kiekviena situacija gali būti skirtinga, todėl „Intrum“ darbuotojai apmokomi taip, kad jų požiūris į klientus ir jų sąskaitų tvarkymą būtų lankstus. Įmonė Intrum savo komunikaciją pritaikys prie kiekvieno kliento poreikių. Galite būti tikri, kad jūsų klientai yra patikimose rankose.