Gavote laišką?

Gavote laišką?

Norėčiau sumokėti
Turiu atvirą sąskaitą faktūrą

Norėčiau sumokėti

Norėčiau sumokėti

Paprastai priminimo laiške pateikiame Jums išspausdintą žiro lapelį, tačiau galite pasirinkti ir kitą priimtiną atsiskaitymo būdą. Daugiau informacijos apie tai pateikta kitoje laiško pusėje. Be to, Jums visada gali patarti vienas iš mūsų konsultantų.

Skaitykite daugiau ›

Patikrinkite būseną
Ar mano įsiskolinimas dar nepadengtas?

Patikrinkite būseną

Patikrinkite būseną

Patikrinkite, ar Jūsų įsiskolinimo surinkimo procesas baigėsi.

Skaitykite daugiau ›

Aš jau sumokėjau
Aš turiu klausimų dėl savo įsiskolinimo

Aš jau sumokėjau

Aš jau sumokėjau

Jeigu Jūs jau sumokėjote įsiskolinimą, susisiekite su mumis telefono numeriu, nurodytu mokėjimo priminimo laiške. Mes susisieksime su Jūsų kreditoriumi ir padėsime užbaigti procesą.

Skaitykite daugiau ›

Aš šiuo metu negaliu sumokėti
Aš šiuo metu negaliu sumokėti

Sudarykite mokėjimo planą

Aš šiuo metu negaliu sumokėti

Nesijaudinkite! Daugeliu atvejų Jūs galite susitarti dėl mokėjimo datos atidėjimo ar mėnesinio mokėjimo plano.

Skaitykite daugiau ›

Aš turiu daug įsiskolinimų, ką daryti?
Aš turiu daug įsiskolinimų

Kokie yra mano pasirinkimai?

Aš turiu daug įsiskolinimų, ką daryti?

Svarbiausias dalykas yra išsiaiškinti, kas yra kreditorius, ir gauti situacijos apžvalgą. Jeigu Jūs nesate tikras, ką daryti, visada galite susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Skaitykite daugiau ›

Aš nesutinku su įsiskolinimu
Aš nesutinku su įsiskolinimu

Sąskaita yra neteisinga

Aš nesutinku su įsiskolinimu

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda kaip galima greičiau.

Skaitykite daugiau ›

Į mane kreipėsi antstolis, ką man daryti
Ką man daryti?

Į mane kreipėsi antstolis

Į mane kreipėsi antstolis, ką man daryti

Jeigu įsiskolinimas nėra padengiamas ilgą laiką, mes galime kreiptis į teismą dėl Jūsų įsiskolinimo priteisimo.

Skaitykite daugiau ›

Susisiekite su mumis

Kontaktinė forma