Gavote laišką?

Gavote laišką?

Norėčiau sumokėti
Turiu atvirą sąskaitą faktūrą

Norėčiau sumokėti

Norėčiau sumokėti

Paprastai priminimo laiške pateikiame Jums atspausdintą žiro lapelį, tačiau galite pasirinkti ir kitą priimtiną atsiskaitymo būdą. Daugiau informacijos apie tai pateikta kitoje laiško pusėje. Be to, Jus gali pakonsultuoti vienas iš mūsų klientų konsultantų.

Skaitykite daugiau ›

Patikrinkite būseną
Ar mano įsiskolinimas vis dar nepadengta

Patikrinkite būseną

Patikrinkite būseną

Patikrinkite, ar įsiskolinimo surinkimo procesas Jūsų įsiskolinimui baigėsi

Skaitykite daugiau ›

Aš jau sumokėjau
Aš turiu klausimų dėl savo įsiskolinimo

Aš jau sumokėjau

Aš jau sumokėjau

Jeigu Jūs jau sumokėjote įsiskolinimą, prašau susisiekite su mumis telefono numeriu, nurodytu mokėjimo priminimo laiške. Mes susisieksime su Jūsų kreditoriumi ir uždarysime Jūsų pavedimą.

Skaitykite daugiau ›

Aš šiuo metu negaliu sumokėti
Aš šiuo metu negaliu sumokėti

Aš šiuo metu negaliu sumokėti

Aš šiuo metu negaliu sumokėti

Nesijaudinkite! Daugeliu atvejų Jūs galite susitarti dėl mokėjimo datos atidėjimo ar mėnesinio mokėjimo plano.

Skaitykite daugiau ›

Aš turiu daug įsiskolinimų, ką daryti?
Aš turiu daug įsiskolinimų

Kokie yra mano pasirinkimai?

Aš turiu daug įsiskolinimų, ką daryti?

Svarbiausias dalykas yra išsiaiškinti, kas yra kreditorius ir gauti situacijos apžvalgą. Jeigu Jūs nesate tikras, ką daryti, Jūs visada galite susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Skaitykite daugiau ›

Aš nesutinku su įsiskolinimu
Aš nesutinku su įsiskolinimu

Sąskaita yra neteisinga

Aš nesutinku su įsiskolinimu

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda kaip galima greičiau.

Skaitykite daugiau ›

Į mane kreipėsi antstolis, ką man daryti
Ką man daryti?

Į mane kreipėsi antstolis

Į mane kreipėsi antstolis, ką man daryti

Jeigu įsikolinimas nėra padengiamas ilgą laiką, mes galime kreiptis į teismą dėl Jūsų įsiskolinimo priteisimo.

Skaitykite daugiau ›