
Gavote laišką?

Norėčiau sumokėti

Paprastai priminimo laiške pateikiame Jums išspausdintą žiro lapelį, tačiau galite pasirinkti ir kitą priimtiną atsiskaitymo būdą. Daugiau informacijos apie tai pateikta kitoje laiško pusėje. Be to, Jums visada gali patarti vienas iš mūsų konsultantų.
Skaitykite daugiau ›
Patikrinkite būseną

Patikrinkite, ar Jūsų įsiskolinimo surinkimo procesas baigėsi.
Skaitykite daugiau ›
Aš jau sumokėjau

Jeigu Jūs jau sumokėjote įsiskolinimą, susisiekite su mumis telefono numeriu, nurodytu mokėjimo priminimo laiške. Mes susisieksime su Jūsų kreditoriumi ir padėsime užbaigti procesą.
Skaitykite daugiau ›
Sudarykite mokėjimo planą

Nesijaudinkite! Daugeliu atvejų Jūs galite susitarti dėl mokėjimo datos atidėjimo ar mėnesinio mokėjimo plano.
Skaitykite daugiau ›
Kokie yra mano pasirinkimai?

Svarbiausias dalykas yra išsiaiškinti, kas yra kreditorius, ir gauti situacijos apžvalgą. Jeigu Jūs nesate tikras, ką daryti, visada galite susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Skaitykite daugiau ›
Sąskaita yra neteisinga

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda kaip galima greičiau.
Skaitykite daugiau ›
Į mane kreipėsi antstolis

Jeigu įsiskolinimas nėra padengiamas ilgą laiką, mes galime kreiptis į teismą dėl Jūsų įsiskolinimo priteisimo.
Skaitykite daugiau ›Kontaktinė forma
loading...