Paskelbta naujausia 2022 m. „European Consumer Payment Report“.

Skaitykite daugiau ›

Telekomunikacijos: individuali priežiūra dideliems klientų srautams

Telekomunikacijų sektorius susiduria su unikaliais iššūkiais, nes reikia spręsti klientų skaičiaus mažėjimą ir užtikrinti puikią patirtį.

Manoma, jog telekomunikacijų sektoriuje, kaip brandžioje industrijoje, vyksta didelė konsolidacija. Tačiau susiduriama su dideliais iššūkiais. Šiais laikais klientai gali lengvai pakeisti tiekėją, o kainos ir maržos nuolat mažėja.

Todėl svarbiausias prioritetas - užkirsti kelią klientų pasitraukimui, užtikrinant, kad su jais būtų deramai elgiamasi.

Intrum moka užtikrinti, kad su kiekvienu klientu būtų elgiamasi rūpestingai, nepriklausomai nuo kontakto būdo ar proceso etapo. Pranešimai, kanalai ir veiksmai pritaikomi kiekvienam asmeniui individualiai, todėl gerėja klientų patirtis ir išieškojimo rezultatai. Masiškam telekomunikacijų sektoriuje tai gali turėti realios reikšmės.

Kuo anksčiau įsitraukia kredito valdymo partneris, tuo geresnė galimybė pagerinti klientų patirtį ir užkirsti kelią jų pasitraukimui. Todėl daugeliui savo telekomunikacijų klientų teikiame sąskaitų faktūrų išrašymo ir priminimų paslaugas.

Telekomunikacijos taip pat yra tarptautinis verslas, turintis daug vartotojų įvairiose rinkose. Būdama rinkos lyderė, "Intrum" turi puikias galimybes padėti šiai industrijai.