Paskelbta naujausia 2022 m. „European Consumer Payment Report“.

Skaitykite daugiau ›

Ankstyvas įsitraukimas padidina komunalinių paslaugų skolų išieškojimo sėkmę

Kliento kelionė yra labai svarbi siekiant užtikrinti, kad vartotojai būtų patenkinti savo komunalinių paslaugų teikėjais ir liktų lojalūs. "Intrum" moka palengvinti šią kelionę nuo ankstyvųjų sąskaitų išrašymo etapų iki sudėtingų išieškojimo atvejų.

Komunalinių paslaugų teikėjai susiduria su dvejopu iššūkiu. Pasaulinė klimato kaita, ekologiniai klausimai ir pasaulio įvykiai daro įtaką naujovėms, tiekimui ir kainodarai, o klientų lygmeniu paslaugų teikėjai turi būti atidūs atskirų vartotojų poreikiams ir iššūkiams, kad išspręstų vartotojų skaičiaus mažėjimo problemą.

Tai lengviau pasakyti nei padaryti, kai klientai skatinami reguliariai peržiūrėti ir keisti savo tiekėją. Todėl klientų patirtis tampa kaip niekada svarbi: reikia pašalinti kliūtis ir sukurti teigiamą kliento kelionę.

Intrum naudojasi savo patirtimi, žiniomis ir duomenimis, kad klientams pasiūlytų individualiai pritaikytus sprendimus, nesvarbu, ar jie būtų teikiami pageidaujamais kanalais, ar taikant mokėjimo priemones. Kuo anksčiau įsitraukiame į procesą, tuo geriau suteikiame kreditų valdymo patirtį.

Komunalinių paslaugų sektoriuje verslas dažnai yra tarptautinio pobūdžio ir jo apimtys skiriasi. Nepriklausomai nuo dydžio ir reikalavimų, mes puikiai išmanome sudėtingą reguliavimo sistemą ir esame pasirengę padėti tiekėjams patenkinti visus kreditų valdymo poreikius.

Energetikos pramonės perversmai vyksta nuolat ir intensyviai, o perėjimas prie tvarių sprendimų yra labai svarbus. Kodėl neleidus mums padėti valdyti kreditus ir taip atlaisvinti vertingus išteklius inovacijoms ir pagrindiniams verslo reikalams?