Intrum palieka Baltijos šalių rinkas. Aktiva finansinė grupė įgyja Baltijos šalių įmones 

Daugiau informacijos > 

Užtikriname geriausią patirtį klientams

Intrum supranta, su kokiais iššūkiais susiduria skolų turintys žmonės, ir žino, kaip jiems padėti. Kasdien bendraujame su maždaug 250 000 skolininkų, stengiamės suprasti jų finansinę padėtį ir susitarti dėl mokėjimų, kad jie galėtų išsivaduoti iš skolų rūpesčių.

Intrum etiškos skolų išieškojimo vertybės ir investicijos į duomenis, įrankius ir technologijas reiškia, kad skolininkams galime pasiūlyti modernius sprendimus, pritaikytus jų poreikiams, užuot taikę universalų požiūrį.

Dedame daug pastangų, kad suprastume kiekvieno skolininko poreikius. Mūsų tikslas - padėti žmonėms suprasti savo finansinę padėtį, susigrąžinti kontrolę, mokėti įmokas ir gyventi toliau.

Neįtikėtinai supratinga komanda, dėl kurios skolos nėra tokios bauginančios.
JK bankininkystės skolininkas, 2021 m. lapkritis

Naudodami įvairias priemones - nuo skolininkų tikslinių grupių iki realiuoju laiku atliekamų  apklausų ir nepriklausomo vertinimo - užtikriname, kad skolininkai turėtų gerą patirtį net ir sunkiausiu metu.

Skolininkų segmentavimas - individualių paslaugų teikimas

Mūsų segmentavimo modelis išskirsto skolininkus, kad žinotume, kokių ryšių ir paslaugų jie pageidauja. Remdamiesi savo patirtimi ir gausiais duomenimis, pritaikysime savo paslaugas ir požiūrį bendraudami su įsiskolinusiais asmenimis. Jų situacijos labai skiriasi. Pavyzdžiui:

Asmuo gavo vieną pranešimą apie skolos išieškojimą ir jis nori greitai atsiskaityti nebendraujant su konsultantu. Tokiam asmeniui reikalingos greitos ir intuityvios skaitmeninės mokėjimo galimybės, kad jis galėtų apmokėti sąskaitą ir tęsti savo dieną. Tokiu atveju skolininkas gali lengvai prisijungti prie mūsų internetinio portalo ir peržiūrėti savo sąskaitą bei atlikti mokėjimą.

Kita vertus, didelių finansinių problemų turintis asmuo, kuris desperatiškai siekia pagerinti savo padėtį, turi jaustis suprastas ir turėti galimybę kartu su atsidavusiu ir patyrusiu komandos nariu aptarti savo galimybes. Turime specialiai apmokytus patarėjus, kurie dirba su klientais, kad rastų geriausią kelią į ateitį be skolų.

Suprantama, kad skolininkai patiria įvairių emocijų, o kartais ir nusivylimą dėl skolų. Bendrovėje Intrum turime patenkinti praktinius ir emocinius poreikius. Kiekvienas klientas gauna bendravimą ir paslaugas, pritaikytas jo elgesiui, tikslams, įgūdžiams, požiūriui ir aplinkai.

Naudodamiesi savo patirtimi užtikriname, kad klientai jaustųsi išklausyti ir suprasti, taip pat imamės veiksmų, kad padėtume jiems susitvarkyti su skolomis, pavyzdžiui, priimame mokėjimą, sudarome mokėjimo planą, atidedame mokėjimą arba suteikiame papildomos informacijos.

Labai supratingas. Klausėsi, ką sakau, ir neskubino manęs. Ši įmonė supranta, kad gyvenimas ir situacijos yra skirtingos ir sudėtingos.
JK bankininkystės klientas, 2021 m. lapkritis

The advisers who work in our call centres are highly trained and extremely skilled. Their understanding and empathetic approach engages the customer and motivates them to work with us. This is good for our clients, their customers and the wider economy.

Mūsų misija - matyti abi nuomones ir padėti rasti visiems prieinamą ir tvarų sprendimą. Tai galime padaryti tik elgdamiesi su visais oriai, pagarbiai ir empatiškai.
Zara Berven, Intrum operacijų vadovė Švedijoje