Paskelbta naujausia 2022 m. „European Consumer Payment Report“.

Skaitykite daugiau ›

Kaip išsirinkti skolų išieškojimo partnerį

Skolų išieškojimo įmonė padeda užtikrinti greitesnius mokėjimus, bet taip pat gali daugiau prisidėti prie jūsų organizacijos veiklos. Apsvarstykite savo poreikius ir tai, kaip skolų išieškojimo įmonė gali padėti juos patenkinti.

Laikas - pinigai

Kaip greitai skolų išieškojimo partneris gali surinkti mokėjimus? Tai priklauso nuo reikalavimo dydžio ir sudėtingumo bei nuo to, ar yra kokių nors ginčų. Produktas, sąskaitos tipas ir kliento geografinė padėtis taip pat gali turėti įtakos.

Galiausiai, kuo daugiau informacijos galite pateikti apie asmenį, kuris jums skolingas, tuo lengviau bus išieškoti jūsų reikalavimą. Geros reputacijos skolų išieškojimo agentūra galės pateikti informaciją apie tai, kiek vidutiniškai dienų prireikia bylai išspręsti.

Duomenų apdorojimas

Visada buvo svarbu, kaip įmonės tvarko klientų asmeninius duomenis, o įsigaliojus BDAR, duomenų tvarkymui ir prieigai prie jų taikomi dar griežtesni reikalavimai. Bet kuri skolų išieškojimo agentūra turėtų sugebėti dokumentais pagrįsti, kaip ji naudoja jūsų klientų duomenis. Ši informacija turėtų būti prieinama visiems jų interneto svetainėje.

Kai kurios skolų išieškojimo bendrovės siūlo savitarnos portalą, kuriame skolininkas gali matyti savo sąskaitos apžvalgą ir būseną, nesikreipdamas tiesiogiai į skolų išieškojimo bendrovę. Tokia platforma turėtų būti patogi ir paprasta naudoti.

Skaitmeninimas ir duomenimis pagrįsti sprendimai

Apsvarstykite, kokią vertę gali pasiūlyti skolų išieškojimo partneris, t. y. papildomas paslaugas ir duomenų naudojimą. Dauguma skolų išieškojimo įmonių turi daug duomenų, bet kaip jos juos naudoja? Pavyzdžiui, ar jos kuria konkrečius produktus, ar naudoja duomenis klientų segmentavimui? Geras duomenų naudojimas reiškia, kad jūsų partneris supranta rinkos tendencijas ir žino, kaip prisitaikyti komunikuojant su skolininkais.

Žmonės vis dažniau tikisi skaitmeninių bendravimo ir mokėjimo galimybių. Jei rasite partnerį, kuris investavo į šias technologijas, pagerinsite savo klientų patirtį.

Žvilgsnis į visą vertės grandinę

Svarbu, kad jaustumėte, jog jūsų klientais yra gerai pasirūpinta. Todėl skolų išieškojimo įmonės turėtumėte paklausti, kokias priemones ji naudoja išieškant skolas ir kaip matuojamas klientų pasitenkinimas. Taip pat partneris turėtų pateiktų informaciją apie veiksmus, kurių galite imtis savo kreditų valdymo procese.

Pažvelkite į visą vertės grandinę, kurią siūlo skolų išieškojimo įmonė. Sprendimų sparta, kredito suteikimo laikas, mokėjimo galimybės ir klientų patirtis - tai veiksniai, kurie turės tiesioginės įtakos galutiniam rezultatui ir sumažins nuostolius.

Kokie yra jūsų poreikiai?

Kiekvieno verslo poreikiai skiriasi. Svarbu atsižvelgti į savo poreikius, susijusius su bylų kiekiu ir tipu bei etapu, kuriame jums reikia pagalbos. Gali prireikti pagalbos siunčiant priminimo laiškus ankstyvuoju įsiskolinimų etapu arba teisinių sprendimų vėlesnėje išieškojimo proceso stadijoje. Partneris, galintis teikti paslaugas visuose kredito ciklo etapuose nešą didelę vertę.