Intrum palieka Baltijos šalių rinkas. Aktiva finansinė grupė įgyja Baltijos šalių įmones 

Daugiau informacijos > 

Individualus požiūris į kiekvieną skolininką

Gausi kalbų įvairovė yra vienas iš būdų, kaip Intrum tarptautinė veikla sukuria teigiamą skolininkų patirtį. Tikime, kad tarptautinio verslo stiprybės sujungimas su vietos žiniomis ir patirtimi yra geriausias būdas užtikrinti, kad klientais ir jų klientais būtų pasirūpinta.

Intrum padeda savo klientams rūpindamiesi jų klientais. Tai darome užmegzdami ryšius su įsiskolinusiais žmonėmis, skirdami laiko jų aplinkybėms išsiaiškinti ir kartu su jais ieškodami sprendimo. Kalbėjimas skolininko pageidaujama kalba yra svarbi dalis, kad jis  jaustųsi patogiai.

Daugelis mūsų klientų dirba užsienyje, todėl žinome, kaip sudėtinga užtikrinti, kad būtų laikomasi vietos teisės aktų ir praktikos. Todėl, siekdami teikti tinkamas kreditų valdymo paslaugas visoje Europoje ir už jos ribų, kuo geriau išnaudojame savo kalbų mokėjimą, pasaulinį pasiekiamumą ir dalyvavimą vietos rinkoje.

Turintys biurus 25 šalyse ir 160 šalių partnerių, padedame skolininkams įvairiomis kalbomis. Pavyzdžiui, Geteborge kalbame daugiau nei 30 kalbų. Tai leidžia mums jautriai ir efektyviai bendrauti su klientų klientais, kad ir kokia kalba jie kalbėtų.

35 Intrum kalbos

Albanų, prancūzų, makedonų, švedų, arabų, graikų, mandarinų, čekų, armėnų, olandų, norvegų, turkų, bosnių, islandų, persų, vokiečių, danų, italų, lenkų, vengrų, anglų, katalonų, portugalų, serbų-kroatų, estų, kurdų, rumunų, slovakų, suomių, latvių, rusų, ispanų, flamandų, lietuvių, serbų.

Kalba yra tik vienas iš būdų, kuriuo Intrum siekia užtikrinti sklandžią klientų patirtį, pritaikydama savo paslaugas individualiems poreikiams. Tai gali būti skaitmeniniai ar asmeniniai sprendimai, kredito stebėsena ir kredito grąžinimo planai. Mes žinome, kad kiekvienas žmogus yra skirtingas.

Visapusiška pagalba ir atsidavimas.