Paskelbta 2019 m. „European Consumer Payment Report“ ir finansinės gerovės barometres, kuriame Lietuva užima priešpaskutinę - 23 vietą. 

Atsisiųskite pilną ataskaitą čia.

Klientų grąžinimas prie tvarių išlaidų

Padėti žmonėms valdyti kreditą yra mūsų verslas. Tą darome jau daugiau kaip 100 metų. Sąžiningai ir kruopščiai dirbame, kad atkurtume klientų mokumą, nes skolos sumokėjimas yra naudingas ekonomikai ir žmonėms.

Kalbamės su žmonėmis

Kalbamės su jaunu studentu, kuris pamiršo apmokėti sąskaitą ir aiškinasi, kaip atsiskaityti turimomis lėšomis. Kalbamės su pagyvenusia pora, kuriai nepakanka pinigų visoms sąskaitoms apmokėti ir kuriai tenka rinktis, už ką mokėti pirmiausia. Kalbamės su bedarbe vieniša motina, kuri nežino, kaip sudurti galą su galu. Štai ką mes darome. Kiekvieną dieną.
Daugiau kaip 8000 kolegų visoje Europoje kalbasi su žmonėmis įvairiuose kredito vertės grandinės lygiuose. Prieš atsiskaitymo terminą ir po jo. Tai mūsų patirtis, kurią kaupėme daugiau kaip 100 metų. Tačiau kaip geriausiai galime padėti klientams sumokėti, kai kiekvieno kliento padėtis skiriasi? Kruopščiai išnaršome savo plačias duomenų bazes ir randame žmonių, kurie slypi už skaičių. Žinodami, kas jie ir kaip mąsto, galime geriau juos aptarnauti ir padėti grįžti prie tvarių išlaidų.

Klientų mokumo atkūrimas 

Kai padedame žmonėms užsitikrinti tvarias išlaidas, pagerėja klientų gyvenimo kokybė, galima numatyti mokėjimus mūsų užsakovams, o prekyba tampa sąžiningesnė. Mūsų pareiga – atkurti klientų mokumą ir padėti užsakovams bei jų klientams.

Kaip tai daroma:

Susitikę su vienkartiniu klientu (tokie klientai sudaro 17 proc. mūsų klientų bazės), žinome, kad jis niekada anksčiau nebendravo su išieškojimo įmone. Todėl jis gali būti įsitempęs, išsigandęs ir galbūt kiek sutrikęs dėl to, ką iš tiesų reiškia jo gautas pranešimas apie išieškojimą. Mūsų darbuotojai specialiai išmokyti padėti tokiam klientui ir yra aprūpinti priemonėmis, kad galėtų užmegzti pasitikėjimu grįstą, atvirą dialogą. Jie gali nukreipti klientą tinkamu keliu, kad padėtų jam išspręsti problemą ir jis vėl taptų pelningu mūsų užsakovo klientu. 
Taigi svarbiausia klientams ir mūsų sėkmei – subalansuoti atsiskaitymo greitį, atsiskaitymo lygį ir užsakovo pasitenkinimą. Tai, kaip mes padedame, turi tiesioginį poveikį mūsų, kaip įmonės, sėkmei. Jei mes pernelyg atkaklūs, nukenčia užsakovo pasitenkinimas ir santykiai su klientais. Jei pernelyg švelnūs – mažėja mūsų darbo greitis ir atsiskaitymo lygis. Klientų mokumą atkuriame tik veikdami būtent taip, kaip reikia – rūpestingai ir profesionaliai.

Mūsų paslaugų pasiūlymai 

Kai užsakovai perduoda mums bylą, jau žinome, kad jiems reikia atgauti pinigus greitai ir patikimai. Taip pat svarbu, kad klientai pas juos sugrįžtų. Užsakovai tiki, kad mes tuo pasirūpinsime: mažinsime pasipriešinimą ir atkursime klientų mokumą. Mes, „Intrum“, didžiuojamės, kad vykdome etišką verslą ir siekiame skatinti naujoves bei veiklos veiksmingumą savo sektoriuje.
Siūlome paslaugų, susijusių su skolos išieškojimu ir skolų pirkimu, taip pat su sąskaitomis faktūromis ir mokėjimais. Daugiau informacijos apie mūsų paslaugas rasite čia.